Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań i Wrocław miejscami promocji TEEKANE!

Pięć dużych polskich aglomeracji będzie tłem do promocyjnej akcji marki TEEKANE pn."TEEKANE przeciw PRZYMROZKOM". W najbardziej ruchliwych i zakorkowanych częściach dużych miast dwuosobowe teamy hostess częstują kierowców gorącą herbatą podczas postoju na światłach. Hostessy ubrane są w firmowe czerwone kamizelki i czapki, serwują herbatę ze specjalnych dyspenserów do napojów gorących. Hostessy prowadzą sampling, informując o nowych smakach herbaty.
CEL: Zapoznanie potencjalnych klientów z najbardziej popularnymi smakami herbaty TEEKANNE: EARL GREY oraz NERO. Budowanie relacji klient = produkt.

Akcja trwać będzie w okresie 19 –23 listopada 2012 roku. Na miejsce eventów to najbardziej znane i charakterystyczne dla miasta ulice: Gdańsk - skrzyżowanie Al. Zwycięstwa z ul. Hallera, Warszawa -  ul. Wawelska (okolice Pomnika Lotnika), Kraków - skrzyżowanie Al. Słowackiego/ul. Długa, Wrocław - skrzyżowanie Lotnicza/Na ostatnim Groszu, Poznań - skrzyżowanie ul. Niepodległości/ul. Solna

Partnerem akcji jest radio RMF MAXXX, które będzie relacjonowało przebieg wydarzeń oraz nagłaśniało całą akcję.

 

Swojego wizerunku użyczył marce TEEKANE Adam Małysz - najsłynniejszy mieszkaniec Wisły.

 

Zobacz przykładową dedykowaną akcji stronę  internetową RMF MAXXX.

D0 GÓRY