POTENCJAŁ MIASTA. Trójmiasto to olbrzymi rynek zbytu, mieszka tu blisko 750 tysięcy osób. Oprócz tego region co roku odwiedza blisko milion turystów, a studiuje tu 100 tys. studentów. To wszystko konsumenci produktów i usług - zarówno tych codziennych, pierwszej potrzeby jak i luksusowych. Do wszystkich dociera RMF MAXX.
OFERTA REKLAMOWA. Lokalne radio to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do lokalnej społeczności, turystów i studentów. RMF MAXX zagwarantuje, że o Twojej ofercie usłyszą mieszkańcy regionu. Oferujemy m.in. tradycyjne kampanie spotowe, szeroką gamę sponsoringów, konkursy i lokowanie produktu. Nasi doradcy w trójmiejskim biurze reklamy pomogą dobrać najbardziej efektywną formę promocji Twojej firmy.
ZASIĘG TECHNICZNY. W zasięgu technicznym dwóch nadajników radia RMF MAXX Trójmiasto mieszka prawie 600 tys. osób. To mieszkańcy Gdańska, Gdyni, Sopotu oraz wielu mniejszych miast regionu: Tczewa, Władysławowa, Helu, Jastarnii, Rumii, Pucka i Pruszcza Gdańskiego.
SŁUCHALNOŚĆ. Każdego tygodnia radio RMF MAXX Trójmiasto gromadzi blisko 590 tys. słuchaczy i jest jedną z najchętniej słuchanych stacji lokalnych w regionie. Średnio każdy z naszych słuchaczy spędza ze stacją ponad 2 godziny dziennie.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX TRÓJMIASTO to jedna z najsilniejszych stacji w regionie. Zaczęła nadawać w połowie 2008 roku kontynuując tradycję radia lokalnego nadającego na tych samych częstotliwościach od 1994 roku. Codziennie nadaje lokalne serwisy informacyjne, doniesienia kulturalne, informacje z dróg oraz dużo rozrywki: konkursy, zabawy, listy przebojów. W programie również dwa lokalne bloki programowe prowadzone przez prezenterów z lokalnego studia.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: fotolia.com