POTENCJAŁ MIASTA. Kielce to 200 tysięcy mieszkańców, z czego blisko 2/3 w wieku produkcyjnym, wiele z dochodami powyżej średniej krajowej. Jedną z najlepszych dróg dotarcia do tych osób, potencjalnych klientów, konsumentów i usługobiorców, jest wykorzystanie regionalnej rozgłośni radiowej, która żyje życiem lokalnej społeczności.
OFERTA REKLAMOWA. Grupa RMF, dysponując profesjonalnym know-how, pozwala na dotarcie do mieszkańców miasta i województwa w sposób szybki, skuteczny i tani. Do dyspozycji klientów są m.in. kampanie spotowe, sponsoringi, konkursy i lokowanie produktu.
ZASIĘG TECHNICZNY. RMF MAXX Kielce dysponuje pięcioma nadajnikami: w Kielcach, Końskich, Włoszowie, Pińczowie oraz na górze Święty Krzyż - dzięki tej ostatniej antenie, zlokalizowanej na bardzo wysokim maszcie i posiadającej bardzo dużą moc emisji, sygnał dociera do wszystkich zakątków województwa świętokrzyskiego, a nawet do województw ościennych. W zasięgu technicznym rozgłośni znajdują się Kielce, Radom, Starachowice, Ostrowiec Świętokrzyski, Pińczów czy Szydłowiec.
SŁUCHALNOŚĆ. RMF MAXX Kielce to jedna z największych stacji radiowych regionu - każdego tygodnia gromadzi przed odbiornikami ponad 1,4 mln słuchaczy z całego województwa świętokrzyskiego oraz części województw ościennych: mazowieckiego, lubelskiego, podkarpackiego, łódzkiego, śląskiego i małopolskiego. W samych Kielcach rozgłośnia gromadzi co tydzień 68 tys. osób, czyli blisko połowę mieszkańców w wieku 15-75 lat.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX KIELCE zaczęło nadawać w czerwcu 2007 roku kontynuując tradycję radia lokalnego emitującego program na tych samych częstotliwościach od 1998 roku. Codziennie nadaje lokalne serwisy informacyjne, doniesienia kulturalne, informacje z dróg oraz dużo rozrywki: konkursy, zabawy, listy przebojów.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: fotolia.com