Pierwsze zgłoszenia do drugiej edycji adFM AWARDS10/08/2018
Kampania została stworzona przez agencję Must Be Loud i miała na celu promować świadomą adopcję psów. Spoty są parodią reklam farmaceutyków: jest tu testimonial zadowolonego pacjenta, krótki dialog oraz reklama oparta o efekty dźwiękowe. Aby wzmocnić efekt, zaproszono do projektu aktorów, którzy często użyczają swoich głosów w reklamach leków: Dagmarę Bąk, Annę Apostolakis, Piotra Makowskiego i Grzegorza Pawlaka. Muzykę̨ skomponował Marcin Mirowski. Współtwórcą kampanii jest Studio Głośno, które pomogło nam w nagraniu, produkcji i stworzyło sound design.
Kampania okazała się bardzo skuteczna. Ruch na stronie, do której odsyłają spoty wzrósł o 20%. Trzykrotnie wzrosła liczba zapytań o adopcje.
Rozstrzygnięcie drugiej edycji konkursu reklamy radiowej adFM AWARDS nastąpi w listopadzie podczas gali XXII edycji Konkursu Niezależnej Kreacji – Kreatura 2018. Do 31 października można zgłaszać dowolny projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego. Nagrodą jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach). Zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie www.adfm.pl; nominować można dowolną liczbę projektów, każde zgłoszenie jest całkowicie darmowe.
Organizatorem konkursu jest Grupa RMF, a patronem medialnym miesięcznik „Media&Marketing Polska”.