Grupa RMF po raz czwarty z rzędu z tytułem Biura Reklamy Radiowej Roku23/11/2018
W uzasadnieniu czytamy między innymi, że „Biuro Reklamy Grupy RMF stanowi swoisty fenomen – bez względu na fluktuacje rynku i zawirowania wśród nadawców, niezmiennie od lat trzyma wysoki poziom”.
W Raporcie "Media&Marketing Polska" Dział Sprzedaży Grupy RMF określa jako synonim wysokiej jakości, co związane jest z niezmiennie wysoko od lat ocenianymi kompetencjami jego pracowników. „W ocenie ogólnej Dział Sprzedaży Grupy RMF plasuje się w ścisłej czołówce. Nie ma w badaniu ani jednego obszaru, w którym odnotowałby spadki – i taki stan utrzymuje się od lat" - piszą autorzy
Zespół Tomasza Ramzy chwalony jest także za „szybkość, rzetelność, wysoką jakość usług i sprawność w reagowaniu na konieczność zmian w trakcie trwania kampanii”. Autorzy raportu podkreślają ogromne doświadczenie jeśli chodzi o doradztwo i kreatywność. „Wysoki poziom kompetencji znajduje również odzwierciedlenie w umiejętnym doborze narzędzi internetowych do realizacji spójnej kampanii internetowej. W dobie multimedialności i konieczności przenikania się mediów ta umiejętność to absolutna podstawa i fundament pojęcia profesjonalizmu i nowoczesności”.
W tegorocznym Raporcie za najlepsze Biuro Reklamy Prasowej uznano Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer. A wyróżnienie w kategorii Biuro Reklamy Internetowej otrzymał Dział Handlowy Interia.