RMF MAXXX w 2018 roku pobił swój rekord słuchalności15/01/2019
Udział w czasie słuchania 22 stacji sieci RMF MAXXX na poziomie 3,5 proc. oznacza wzrost w porównaniu do roku 2017 o 8 proc. Zasięg tygodniowy wyniósł 8,525 mln osób – najwięcej w blisko 15-letniej historii sieci. Zasięg dzienny wyniósł 1,631 mln słuchaczy, a średni czas słuchania – 129 minut.
Wzrosty to efekt konsekwentej polityki zarówno programowej jak i muzycznej RMF MAXXX. Już od ponad pięciu lat poranny program prowadzą Maciek Rock i Irek Jakubek niezmiennie wprowadzając słuchaczy w dobry nastrój. Codziennie porannego pasma (6:45-9:00) w RMF MAXXX w 2018 roku słuchało aż 688 tys. osób – aż o 26 proc. więcej niż rok wcześniej. Coraz większą popularnością cieszy się popołudniowe pasmo „I wszystko gra”, które słuchacze doceniają za lokalne wiadomości i informacje z regionu prowadzone w każdym mieście przez lokalnego prezentera. RMF MAXXX w godz. 15-19 włącza 880 tys. słuchaczy (wzrost o 23 proc.)
„Cały czas ulepszamy nasz program, starając się jak najlepiej dopasować do potrzeb Słuchaczy. W minionym roku wprowadzaliśmy nowe audycje oraz nowe elementy w ramach istniejących programów i to wszystko razem fajnie zadziałało. RMF MAXXX gra bardzo przebojowo, a od początku stycznia jeszcze poprawiliśmy brzmienie stacji wprowadzając na antenę nowe jingle śpiewane przez Margaret. W tym roku RMF MAXXX obchodzi swoje 15. urodziny, z tej okazji przygotowaliśmy dla słuchaczy wiele niespodzianek, które będziemy odkrywali przez cały rok. Od stycznia, obok nowej oprawy, na antenie pojawił się też nowy program – MAXXXstory, nadawany w każdą niedzielę o 17-tej. Prezentujemy w nim historyczne dźwięki z różnych programów sprzed lat, opowieści naszych Słuchaczy oraz Artystów związane z RMF MAXXX oraz hity, które pojawiały się na antenie w ostatnich 15 latach” – mówi Jarosław Pioterczak, Dyrektor Programowy RMF MAXXX.
RMF MAXXX to grupa 22 stacji lokalnych i regionalnych, skierowanych do osób w wieku 18-34 lata. Sieć prezentuje program muzyczny w formacie CHR (Contemporary Hit Radio). Każda ze stacji skupionych w sieci ma charakter lokalnego radia grającego nowe, aktualne przeboje oraz największe hity. Na antenie goszczą lokalne serwisy informacyjne, prognozy pogody oraz wiadomości o najciekawszych lokalnych wydarzeniach muzycznych, kulturalnych i rozrywkowych.
źródło danych: Radio Track, Kantar Polska, grupa celowa: wszyscy 15-75, fala: 01-12.2018, 01-12.2017