Czas reklamowy w RMFon.pl dostępny z poziomu platformy Google Ad Manager07/04/2021
Za pomocą Google Ad Managera możliwy jest zakup reklamy audio w portalu RMFon.pl (platforma oferująca streaming RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz sformatowane radia internetowe) zarówno w wersji www, desktopowej jak i mobile. Integracja ta umożliwia partnerom biznesowym Grupy RMF zakup reklamy audio w formie pre-rolla w ramach otwartej giełdy oraz poprzez zdefiniowane deale.
„Posiadając własną platformę DMP (Data Management Platform), możemy w kampaniach audio wykorzystać dane first party, dzięki którym bardzo precyzyjnie możemy dotrzeć do każdej grupy docelowej. Jest to olbrzymia zaleta dla reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do użytkowników słuchających naszych stacji eterowych drogą internetową. Obecnie obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój rynku audio w internecie i wierzymy, że ta integracja będzie ciekawą ofertą dla Klientów zainteresowanych zautomatyzowanym zakupem mediów i angażowaniem użytkowników nową formą reklamową jaką jest audio”– mówi Adam Pachla, Head of Digital w Grupie RMF.
„Wsparcie dla sprzedaży reklam audio w modelu bezpośrednim oraz programmatic jest ważnych obszarem inwestycji w produktach Google Ad Manager dla wydawców. Wierzymy, że współpraca z Grupą RMF zwróci uwagę rynku na formaty audio, które są coraz popularniejsze na świecie i w Polsce”– mówi Michał Stefański, News & Broadcast Partnerships Lead w Google.
Poza zakupem programatycznym Grupa RMF nadal oferuje możliwość realizacji kampanii w modelu bezpośrednim.
Grupa RMF od blisko trzech lat umożliwia agencjom i reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym. W ten sposób można kupić kampanię opartą na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll.
RMF ON to polska platforma z internetowymi kanałami radiowymi. Oferuje dostęp do streamów stacji nadających w eterze: RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz blisko 100 wąsko sformatowanych kanałów muzycznych przygotowanych specjalnie na potrzeby internetu.
Google Ad Manager to platforma do zarządzania reklamami przeznaczona dla wydawców, w których działalności ogromną rolę odgrywa sprzedaż bezpośrednia. Ad Manager zapewnia szczegółową kontrolę i obsługuje wiele giełd reklam i sieci reklamowych, w tym AdSense, Ad Exchange oraz sieci i giełdy zewnętrzne.