Dział Sprzedaży Grupy RMF po raz siódmy najlepszym radiowym biurem reklamy w Polsce!01/12/2021
Grupa RMF osiągnęła w tegorocznym badaniu „MMP” i Kantar Polska wyniki znacznie powyżej średniej, dodatkowo poprawiając rezultaty z ubiegłego roku. Ogólna ocena biura wyniosła 4,76 na 5 możliwych punktów (ubiegłoroczny wynik to 4,71).
Jak pisze „MMP” w swoim raporcie, we wszystkich ocenianych parametrach Grupa RMF uzyskała wynik znacznie wyższy od średniej. W tegorocznym badaniu była bezkonkurencyjna w sześciu z siedmiu badanych wymiarów: transparentności cenowej (90% pozytywnych wskazań), dobrego doradztwa (80%), szybkości odpowiedzi na brief (82%), oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań (85%), zaufania (87%) oraz obsługi kampanii internetowych (39%).
Ankietowani szczególnie docenili oferowanie przez biuro reklamy Grupy RMF atrakcyjnych formatów i rozwiązań (25 pkt. proc. powyżej średniej). Jak dodaje „MMP” w swojej analizie, w porównaniu z ubiegłym rokiem zwraca uwagę wzrost o 10 pkt. proc. oceny pod względem profesjonalizmu w obsłudze kampanii internetowych – w tym parametrze biuro ma wynik o 12 pkt. proc. powyżej średniej.
„Ta nagroda to niezwykłe wyróżnienie, bo docenienie pochodzi wprost od klientów, z którymi na co dzień pracujemy. Cieszy nas ich wzrastające z roku na rok zaufanie, ale też sprawia, że musimy jeszcze intensywniej pracować, by utrzymać tę pozycję. To wyróżnienie to efekt pracy bardzo wielu osób w Grupie RMF: doradców klienta, media plannerów, całego działu digital, na co dzień pracujących z klientami, ale też innych działów wspierających Dział Sprzedaży: działu projektów specjalnych, marketingu, trafficu, redakcji programowych” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
Poszczególnym biurom oceny wystawiali jedynie ci ankietowani specjaliści z domów mediowych, którym zdarzyło się mieć kontakt z danym biurem w 2021 roku. Próba w przypadku Grupy RMF była największa (a więc i najbardziej reprezentatywna) i wynosiła 101 osób. W przypadku Eurozetu było to 89 osób, Time’u – 85, Tandem Media – 71 osób, a Polskiego Radia – 40.
„Media Marketing Polska” po raz 19. zbadał i nagrodził biura reklamy największych mediów. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie badania Kantar Polska oraz wyników biznesowych biur, ich oferty i wprowadzonych innowacji. W kategorii Biuro Reklamy Prasowej – Magazyny zwyciężyło Wydawnictwo Bauer, należące, podobnie jak Grupa RMF, do Grupy Bauer Media.