Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Samsung promuje karty pamięci SD w dedykowanym podcaście komercyjnym na RMFon.pl
16/12/2021

Grupa RMF przygotowała cykl podcastów dla marki Samsung promujący karty pamięci SD. To już kolejny podcast komercyjny realizowany przez RMF Digital, które świadczy kompleksową obsługę kampanii internetowych. Podcasty są coraz popularniejsze – wg najnowszych badań już 28 proc. Polaków słucha regularnie podcastów, z czego prawie 40% co najmniej raz w tygodniu.

Nowy podcast na RMF ON

Podcast realizowany we współpracy z firmą Samsung pod tytułem „Z pamięci radiowca” ma swoją premierę w czwartek 16 grudnia na RMFon.pl i wybranych platformach streamingowych. W sumie powstaną trzy odcinki, które poprowadzą prezenterzy z RMF Classic (Ula Urzędowska) i z RMF MAXXX (Przemek Kubera i Robert Bojanowski). Wprowadzą oni słuchaczy w świat radiowców i opowiedzą o swoich pasjach (m.in. o fotografowaniu). W każdym epizodzie będzie lokowana karta pamięci SD Samsunga. W ramach promocji cyklu zostanie wykorzystane m.in. audio online w postaci spotów emitowanych na RMFon.pl.

Ze strony Samsung Electronics Poland projekt nadzorowali: Maciej Kamiński, dyrektor Samsung Memory w Polsce i CEE oraz Agata Woźniak, Marketing Manager Memory.

Podcast Samsunga to już kolejna dedykowana produkcja RMF Digital i jest wynikiem wciąż rosnącej popularności content-marketingu audio.

Wg badań TGI realizowanych przez Kantar Polska za 1. półrocze 2021 roku, aż 28 proc. Polaków słucha podcastów, a ponad połowa (56 proc.) spotkało się z pojęciem podcastu.

39 proc. ze słuchaczy włącza je co najmniej raz w tygodniu, kolejnych 36 proc. – kilka razy w miesiącu. Największą grupę słuchaczy stanowią młodzi i dorośli – aż 2/3 jest w wieku 15-44 lata.

Najpopularniejsze są podcasty o tematyce społecznej (9,7 proc. wskazań spośród słuchaczy podcastów), kryminalne (9,6 proc.), zdrowotne i o stylu życia (8,5 proc.), komediowe i rozrywkowe (7,3 proc.) oraz informacyjne i polityczne (7,3 proc.).

W listopadzie Grupa RMF rozszerzyła ofertę handlową o usługę kompleksowej produkcji podcastów komercyjnych, obejmującą przygotowanie podcastów w oparciu o własne zasoby: prowadzących, copy writerów, realizatorów, montażystów, a także profesjonalne studia radiowe RMF FM w Krakowie i Warszawie. W zakres wchodzą przygotowanie koncepcji całego cyklu i jego formy, napisanie scenariusza, nagranie zamówionej liczby odcinków, montaż i postprodukcja, udźwiękowienie, dystrybucja i promocja.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »