O narzędziach subskrypcyjnych z Izbą Wydawców Prasy22/06/2022
14 czerwca 2022 r. w Centrum Prasowym Foksal w Warszawie Izba Wydawców Prasy zorganizowała konferencję na temat subskrypcji we współczesnych mediach. O nowych modelach biznesowych oraz znaczeniu danych w optymalizacji procesów subskrypcyjnych w czasie panelu eksperckiego rozmawiali:
- Tomasz Szuchta (RMF Classic+),
- Michalina Naskręt (Piano),
- Danuta Breguła (Newonce),
- Michał Kaczmarski (Infor.pl),
- Patryk Stanik („Tygodnik Powszechny”).
„Każdy z nas jest na innym etapie budowania produktu i kieruje swoją ofertę do innej grupy docelowej, dlatego tym ciekawsza była wymiana doświadczeń” – mówi Tomasz Szuchta, subscription manager RMF Classic+.
„Niezależnie od tego, czy działamy w segmencie audio, prasie, czy łączymy te modele, wnioski mieliśmy wspólne: najważniejsze jest budowania zaufania subskrybentów do marki, realizowanie obietnicy, którą dajemy w swojej ofercie i codzienne dbanie o satysfakcję osób, które zdecydowały się nam zapłacić. W sytuacji, gdy na rynku jest już tak wiele ofert subskrypcyjnych i działamy w warunkach tzw. subscription fatigue, budowanie atrakcyjnej oferty i precyzyjne odpowiadanie na potrzeby słuchacza czy czytelnika jest niezbędne” – podsumowuje Szuchta.
RMF Classic+ nowa, unikatowa platforma radiowa łącząca ofertę stacji RMF Classic z czterema równolegle nadawanymi audycjami muzycznymi do wyboru, podcastami premium i muzyką bez reklam tylko dla subskrybentów. To pierwsza tego typu platforma w Polsce.
Szczegółowe informacje na temat platformy oraz ofertę można znaleźć na stronie: www.rmfclassic.pl/plus.