Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

RMF MAXX świętuje 18. urodziny koncertem Smolastego i wprowadzeniem nowego logo
27/09/2022

Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X. W Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert Smolastego, na który bilety można wygrać w konkursie antenowym.

18 lat RMF MAXX

Kolory nowego logo RMF MAXX to melanż neonowego różu i energetycznej czerwieni. Logotyp uwzględnia zarówno nowy znak graficzny „RMF” jak i zmodyfikowany zapis „MAXX” przez dwie litery X.

„W tym roku zmieniają się logotypy wszystkich stacji Grupy RMF, dlatego uznaliśmy, że to dobra okazja, by logo RMF MAXX stało się krótsze, czytelniejsze i bardziej charakterystyczne. A dzięki nowemu, intensywnemu kolorowi będzie lepiej dostrzegalne i łatwo rozpoznawalne” – tłumaczy Jarosław Pioterczak, Dyrektor Programowy RMF MAXX.Natomiast z punktu widzenia anteny i słuchaczy stacji de facto nic się nie zmienia, bo fonetycznie nazwa rozgłośni pozostaje taka sama” – dodaje Pioterczak.

Z okazji 18. urodzin 29 września w krakowskim klubie RUST odbędzie się wielka impreza, której główną atrakcją będzie koncert Smolastego – jednego z najpopularniejszych obecnie piosenkarzy, który tworzy muzykę z pogranicza popu i rapu.

 

Na imprezie zagra też GROMEE, znany producent muzyki klubowej. Bilety na to ekskluzywne wydarzenie można wygrać wyłącznie w konkursie na antenie RMF MAXX i na stronie www.rmfmaxx.pl. Prowadzącymi będą Maciek Rock i Irek Jakubek – na co dzień gospodarze porannego programu „Wstawaj, nie udawaj”.

Pierwsza stacja RMF MAXX rozpoczęła nadawanie dokładnie 27 września 2004 roku. Obecnie sieć składa się z aż 22 stacji lokalnych i regionalnych grających nowe, aktualne przeboje oraz największe hity.

W tym roku RMF MAXX osiągnął rekordowe wyniki. W kolejnych letnich miesiącach sieć notowała najwyższe w swojej historii wyniki pod względem: udziału w czasie słuchania (4,4%), średniego dziennego czasu słuchania (146 minut) i znajomości marki (18,8%). Obecnie każdego tygodnia stację włącza 26% Polaków, co daje jej 4. miejsce w rankingu wszystkich rozgłośni w kraju.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »