Grupa RMF wprowadza nową ofertę handlową – RMF 4D łączącą stacje radiowe i internetowe07/11/2022
Oferta RMF 4D jest dostępna dla wszystkich reklamodawców, którzy podczas zakupu jednego z pakietów radiowych Grupy RMF: RMF 3D, RMF na MAXXa lub RMF z Klasą zdecydują się równocześnie zakupić kampanię internetową na platformie RMF ON. Wówczas otrzymają dodatkowy rabat na kampanię internetową.
„Grupa RMF to nie tylko największy nadawca radiowy w Polsce, ale też wydawca internetowy. W naszej ofercie mamy m.in. platformę RMF ON, na której znaleźć można ponad 100 tematycznych kanałów muzycznych. RMF 4D to bardzo atrakcyjna propozycja dla wszystkich Klientów, którzy chcą poszerzyć zasięg swojej kampanii o kanały na RMF ON przy bardzo atrakcyjnych cenowo kosztach dotarcia” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
Spoty w kanałach internetowych w ramach oferty RMF 4D emitowane są zarówno jako pre-rolle jak i mid-rolle.RMF ON to jedna z największych polskich platform muzycznych. Oferuje 129 stacji radiowych, w tym wszystkie rozgłośnie „eterowe” Grupy RMF: RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic i Radio GRA. Oprócz tego dostępnych jest ponad 100 kanałów tematycznych podzielonych na różne sekcje, m.in. gatunkowe (dance, alternatywa, rock, blues, funk), nastrojowe (relaks, ballady, love) czy okolicznościowe (fitness, praca, pobudka, studencka impreza).
Co roku w listopadzie i grudniu niezwykłą popularnością cieszą się rozgłośnie nadające piosenki bożonarodzeniowe, m.in. RMF Święta czy RMF Classic.
We wrześniu br. RMF ON miał 1,3 mln użytkowników i aktywnych aplikacji (dane Google Analytics).