Startuje Akademia RMF23/03/2011
Akademia RMF to pomysł, jak studentom ekonomii przybliżyć trudne i skomplikowane zasady poruszania się w branży medialnej.
W trakcie ćwiczeń i warsztatów studenci poznają praktyczne oblicze zarządzania, marketingu, promocji i reklamy.
Zajęcia będą odbywać się w formie warsztatów, poprzedzonych wstępem do prezentowanych zagadnień. Główny nacisk kładziony będzie na praktyczne aspekty funkcjonowania polskiego rynku mediów.
Tematyka obejmie m.in. takie zagadnienia jak:
- specyfika współczesnych środków przekazu,
- struktura rynku mediów i reklamy,
- zarządzanie mediami i ich wykorzystanie w reklamie,
- planowanie i zakup mediów,
- wskaźniki, narzędzia i metodologia badawcza.
Osoby, które ukończą zajęcia z marketingu, zarządzania, reklamy i promocji, prowadzone przez ekspertów z RMF FM, otrzymają Certyfikaty Akademii RMF. Dyplomy te będą mogli okazać potem przyszłym pracodawcom.
Dla najlepszych absolwentów Akademii przewidziano atrakcyjne nagrody oraz wakacyjne staże w RMF FM.
Warunkiem wzięcia udziału w Akademii RMF było poprawne rozwiązanie testu rekrutacyjnego oraz rozwiązanie zadań. Rekrutacja zakończyła się 17 marca br. Wyboru osób, które uczestniczyć będą w zajęciach Akademii RMF dokonali specjaliści z radia RMF FM.
O popularności tego pomysłu RMF najlepiej świadczy fakt, że wykładu inauguracyjnego, wygłoszonego 3 marca przez prezesa RMF, Tadeusza Sołtysa, wysłuchało kilkaset osób.
Przydatne informacje dotyczące Akademia RMF:
- tylko dla studentów UEK w Krakowie,
- pierwsze zajęcia - 24 marca 2011,
- 7 czterogodzinnych spotkań warsztatowych na terenie UEK i w siedzibie RMF FM,
- częstotliwość zajęć - co dwa tygodnie
- zakończenie Akademii RMF planowane jest na początek czerwca 2011
GRUPA RMF
Grupa RMF to stacje RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz 81 stacji radiowych, dostępnych na internetowej platformie Miasto Muzyki. Dzięki ponad 29% udziałowi w rynku Grupa RMF jest liderem słuchalności w Polsce.
Radio RMF FM jest największą stacją radiową w Europie, słuchaną dziennie przez 30,8% Polaków. RMF MAXXX to najdynamiczniej rozwijająca się grupa stacji młodzieżowych w Polsce. RMF Classic przyciąga wyjątkowe audytorium: osoby wykształcone, przedstawicieli najbardziej prestiżowych zawodów i osoby z wysokimi dochodami. Miasto Muzyki oferuje 81 stacji internetowych o różnym profilu muzycznym oraz szereg uzupełniających treści, w tym wiadomości ze świata muzyki, teledyski, biografie, dyskografie, galerie, kalendarium oraz funkcjonalności społecznościowe.
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, grudzień 2010 - luty 2011, próba: 21033.