Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

6,2 mln słucha sobotniego programu ,,Przepis na weekend" w RMF FM
11/04/2011

Ponad 6,2 mln Polaków spędza każdą sobotę z programem „Przepis na weekend" w RMF FM, słuchając go podczas zakupów, domowych obowiązków, weekendowych wyjazdów czy po prostu chwil relaksu.

Liczba wiernych słuchaczy tego programu systematycznie rośnie i na przestrzeni ostatnich dwóch kwartałów zwiększyła się o ponad 1,16 mln słuchaczy i jest o 74% wyższa niż kolejnej stacji w rankingu.

Zasięg w paśmie 10:00-15:00, sobota, liczba słuchaczy w mln
  10.2010-12.2010 11.2010-01.2011 12.2010-02.2011 01.2011-03.2011
RMF FM 5.07 5.53 5.71 6.23
Radio ZET 3.78 3.62 3.77 3.58
Jedynka 2.68 2.72 2.38 2.12
Trójka 1.40 1.52 1.59 1.60
Dwójka 0.18 0.19 0.22 0.18
Czwórka 0.03 0.02 0.05 0.09

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio: 21 068, 20 997, 21 006, 21 033, 21 053

Program prowadzony obecnie przez Krzysztofa Urbaniaka to najlepsze i najbardziej oryginalne, nie tylko kulinarne, ale także kulturalne, muzyczne i turystyczne pomysły na spędzanie weekendu. W paśmie Marta Grzywacz prezentuje przepisy na weekendowe wycieczki w cyklu „Swoją Drogą". Pascal Brodnicki wyjaśnia na antenie tajemnicze terminy kulinarne w programie 'Alfabet Pascala'. Słuchaczy wspomogą multimedialne instrukcje na www.rmf.fm. W programie też atrakcyjne konkursy z wspaniałymi nagrodami.

Radio RMF FM jest niezmiennie od 2001 roku liderem rynku słuchalności. W pierwszym kwartale 2011, udział w rynku RMF FM wynosi 25,4% i jest o 56% wyższy niż kolejnej stacji. Zasięg dzienny osiągnął poziom 31,1%, co oznacza blisko 2,8 mln słuchaczy więcej niż następnej stacji w rankingu.

  Zasięg dzienny Udział w czasie słuchania (%)
RMF FM 31.1% 25.4%
Radio ZET 21.9% 16.3%
Jedynka 14.3% 12.3%
Trójka 9.6% 8.7%
Dwójka 1.1% 0.6%
Czwórka 0.6% 0.5%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, fala 01-03.2011, próba: 21 053

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »