Grupa RMF obniża ceny reklam na wakacje16/05/2011
Cenniki dopasowano do specyfiki okresu wakacyjnego. Najchętniej słuchana stacja w Polsce - RMF FM - obniży letnie ceny średnio o 2,9%; w dni powszednie będzie to 3,0%. W niektórych pasmach korekta sięgnie nawet 9%.
W pakiecie RMF 3D obejmującym stacje RMF FM, sieć RMF MAXXX i RMF Classic ceny będą niższe średnio o 10% w stosunku do sumy cenników stacji składowych, dla RMF na MAXXXa jest to 8%, a dla RMF z Klasą 4%.
Wakacyjna oferta pakietów będzie również bardziej atrakcyjna w stosunku do cenników wiosennych, latem obowiązywać będą niższe ceny średnio o 2,2% dla RMF 3D, 2,3% w RMF na MAXXXa i 2,6% w RMF z Klasą.
Cenniki dwóch stacji wchodzących w skład Grupy RMF - RMF Classic i RMF MAXXX - ze względu na zwiększenie zasięgu technicznego , jak i zwiększoną słuchalność w okresie wakacyjnym w stosunku do lat ubiegłych, nie ulegają zmianie.
Cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta.