Grupa Bauer Media rusza z ofertą na Euro 201214/06/2011
Grupa Bauer Media - 360 dni przed EURO 2012 - ma już gotową ofertę reklamową związaną z najważniejszą imprezą piłkarską, której Polska jest współorganizatorem.
Wydawnictwo Bauer, Grupa RMF i portal Interia.pl przygotowały wspólne oferty dla Partnerów handlowych.
Cztery warianty pakietowe charakteryzuje imponujący zasięg, unikatowe treści oraz niestandardowe formy komunikacji.
Na Marketerów czeka już oferta wykorzystująca w pełni potencjał tv guide'ów z 94% udziałem w segmencie, magazynów motoryzacyjnych i młodzieżowych, najlepsze formaty radiowe Grupy RMF, konkursy emitowane na trzech antenach , przy jednoczesnym wsparciu rozbudowanymi działaniami na portalu Interia.pl ze specjalnie przygotowanym serwisem piłkarskim.
Ofertę przygotował i koordynuje Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media Group.