Rośnie liczba słuchaczy RMF FM w grupie docelowej08/07/2011
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC rośnie liczba słuchaczy RMF FM wśród osób w wieku 25-39 lat. To właśnie do tej grupy stacja kieruje swoją ofertę programową.
Zasięg dzienny w II kwartale 2011 wyniósł 39,7%, co oznacza wzrost w porównaniu do I kwartału.
01-03.2011 | 04-06.2011 | |
---|---|---|
Radio RMF FM | 39.1% | 39.7% |
Radio ZET | 27.0% | 26.2% |
Trójka | 9.5% | 9.5% |
Jedynka | 6.4% | 5.8% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC,01-03.2011 i 04-06.2011, 25-39 lat, wszystkie dni,
wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, próba odpowiednio 6 101 i 6 015
RMF FM jest najczęściej wybieraną stacją radiową w Polsce - jej udział w czasie słuchania wynosił w drugim kwartale 2011 roku 25,4%.
Stacja codziennie gromadzi przed radioodbiornikami 30,8% Polaków, zajmując niezmiennie pierwsze miejsce w ogólnopolskim rankingu słuchalności.
Udział w czasie słuchania | Zasięg dzienny | |
---|---|---|
Radio RMF FM | 25.4% | 30.8% |
Radio ZET | 16.2% | 22.0% |
Jedynka | 11.5% | 13.1% |
Trójka | 8.5% | 8.9% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 04-06.2011, ogół badanych,
Wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny, próba 21 082.