Cennik wiosenny Grupy RMF16/01/2012
Dzięki wysokiej efektywności kosztowej i bardzo dobrym wynikom słuchalności, Grupa RMF kontynuuje strategię sprzedaży pakietów zbudowanych w oparciu o radio RMF FM i grupy precyzyjnie sformatowanych stacji RMF MAXXX i RMF Classic. W okresie październik-grudzień 2011, zasięg dzienny pakietu RMF 3D wśród osób z tzw. grupy komercyjnej (16-49 lat) osiągnął poziom 43,3%. Cennik tego pakietu będzie średnio o 10% niższy niż suma cenników stacji wchodzących w jego skład, w przypadku RMF na MAXXXa zniżka wynosi 8%, a w odniesieniu do RMF z Klasą: 2%.
W drugiej połowie 2011 roku radio RMF FM notowało bardzo dobre wyniki słuchalności, udział w rynku słuchalności RMF FM w 4 kwartale wynosił 26,7% i był o 70% wyższy niż kolejnej stacji w rankingu. Korekcie ulegną ceny w wybranych pasmach, jednocześnie w najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców godzinach porannych tzw. drive time pozostaną bez zmian. W nowym cenniku RMF FM średnia cena wzrośnie o 2,8% (z 6 528 zł do 6 714 zł). Jednocześnie stacja notuje bardzo atrakcyjne koszty dotarcia w większości istotnych grup docelowych, w tym w grupie komercyjnej 16-49 lat.
RMF MAXXX kontynuuje wzrostowy trend w słuchalności. Zasięg dzienny na poziomie 8,4% wśród osób w wieku 16-49 lat to kolejny rekordowy wynik zanotowany przez rozgłośnię (10-12.2011). Cennik tej stacji wzrośnie na wiosnę średnio o 3,1%, (z 1 571 zł na 1 620 zł). Korekcie ulegają także lokalne cenniki RMF MAXXX w Warszawie, Trójmieście i Krakowie. Stacja Radiowa Roku 2011 - RMF Classic podniesie ceny średnio o 3,0% (z 682 zł na 702 zł).
Cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta reklamowa.