Grupa RMF przeprowadzi przetarg na wybór studia nagraniowego obsługującego potrzeby działu sprzedaży23/01/2012
Dział sprzedaży zleca na zewnątrz każdego roku kilkaset produkcji różnego rodzaju produkcji reklamowych o znacznej wartości. Produkcje głównie dotyczą realizacji spotów reklamowych na potrzeby kampanii prowadzonych przez klientów grupy.
„Chcemy mieć pewność, że dajemy możliwie najlepszą ofertę naszym klientom pod każdym względem” – mówi Tomasz Ramza, dyrektor Generalny działu Sprzedaży. „Produkcja spotów, kreacja reklam, to ważny element skuteczności kampanii prowadzonych przez naszych klientów. Koszty realizacji tych produkcji są ważne dla nas i naszych klientów. Chcemy by studia z nami współpracujące dawały nam najlepszy możliwy produkt pod każdym względem.”
Koordynacją przetargu zajmie się Agata Gralewska z działu sprzedaży Grupy RMF. Każde studio, które zgłosi chęć do przystąpienia do przetargu, otrzyma brief wg którego nastąpi wybór studia. Studia mogą zgłaszać się pod adresem email reklama@rmf.pl
Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w połowie lutego 2012 a współpraca zostanie nawiązana na okres 12 miesięcy.