RMF FM zwiększa udział w czasie słuchania w prestiżowych grupach zawodowych12/04/2012
Udział RMF FM w czasie słuchania wśród osób wieku 16-49 lat wynosi obecnie 28,8%. Każdego dnia stacja przyciąga 35,3% osób w tej grupie wiekowej.
01.2012 – 03.2012 | ||
Udział w czasie słuchania | Zasięg dzienny | |
RMF FM | 28,8% | 35,3% |
Radio ZET | 16,6% | 23,9% |
PR 3 | 8,0% | 8,5% |
PR 1 | 4,3% | 6,6% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 01.2012-03.2012; osoby w wieku 16-49 lat;
wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12575.
Radio RMF FM wyraźnie zyskuje pod względem udziału w czasie słuchania wśród osób zajmujących prestiżowe stanowiska – dyrektorów, przedstawicieli wolnych zawodów oraz wśród właścicieli firm. Udział RMF FM w czasie słuchania tych grup zawodowych wynosi obecnie 23,4% – jest to wyraźnie wyższy wynik od kolejnej stacji w rankingu – Programu 3 Polskiego Radia.
Na przestrzeni ostatnich trzech fal Trójka traciła w tej atrakcyjnej grupie słuchaczy, podobnie jak trzecie w kolejności radio ZET.
Dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm | |||
11.2011 – 01.2012 | 12.2011 – 02.2012 | 01.2012 – 03.2012 | |
RMF FM | 21,6% | 22,6% | 23,4% |
PR 3 | 17,2% | 16,0% | 15,8% |
Radio ZET | 15,2% | 14,7% | 14,4% |
PR 1 | 8,4% | 7,1% | 7,5% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 11.2011-01.2012, 12.2011-02.2012, 01.2012-03.2012;
sytuacja zawodowa: dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania;
próba odpowiednio: 5161, 5101, 5148.