RMF FM zyskuje w komercyjnej grupie słuchaczy radia14/08/2012
RMF FM dystansuje konkurencję w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat.
Według najnowszej fali badań instytutu MillwardBrown SMG/KRC, udział RMF FM w czasie słuchania w tej grupie docelowej wynosi obecnie 28,9% i na przestrzeni trzech miesięcy wzrósł o 5%. Wynik RMF FM jest wyraźnie wyższy od następnej w rankingu stacji radiowej, co daje RMF FM pozycję niekwestionowanego lidera słuchalności.
UDZIAŁ W CZASIE SŁUCHANIA osoby w wieku 16-49 lat |
03-05.2012 | 04-06.2012 | 05-07.2012 |
---|---|---|---|
Radio RMF FM | 27,6% | 28,3% | 28,9% |
Radio ZET | 17,1% | 17,2% | 17,0% |
Program 3 PR | 8,6% | 8,4% | 8,2% |
Program 1 PR | 4,3% | 4,6% | 4,9 |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 03-05.2012, 04-06.2012, 05-07.2012; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 12550, 12683, 12832.