Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Systematyczny wzrost słuchalności RMF FM
16/10/2012

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC wzrasta udział RMF FM w czasie słuchania w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat).

Obecnie wynosi on 29,4%. Powiększa się także dystans pomiędzy radiem RMF FM a następnymi w rankingu stacjami radiowymi, dzięki czemu stacja umacnia się na pozycji lidera w grupie wiekowej 16-49 lat.

Udział w czasie słuchania
osoby w wieku 16-49 lat
05-07.2012 06-08.2012 07-09.2012
RMF FM 28,9% 29,3% 29,4%
Radio Zet 17,0% 16,4% 15,8%
PR1 8,2% 8,4% 8,4%
PR3 4,9% 5,8% 5,9%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 05-07.2012, 06-08.2012, 07-09.2012; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 12832, 12676, 12758.

Radio RMF FM pozostaje niezmiennie niekwestionowanym liderem słuchalności. Według najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC udział stacji w czasie słuchania osiąga poziom 25,3%. Każdego dnia  RMF FM słucha 30,2% Polaków w wieku 15-75 lat – to o 3 miliony słuchaczy więcej niż wynik następnej w rankingu stacji – Radia Zet (zasięg dzienny 20,2%). Słuchacze radia RMF FM dłużej także pozostają przed radioodbiornikami: średni czas słuchania RMF FM 174 minuty a Radia Zet 152 minuty. Udział RMF FM w czasie słuchania wzrasta. Zyskuje także Program 1 Polskiego Radia, wahają się wyniki Programu 3. Po spadkach najniższy wynik w historii badania uzyskało Radio Zet.


Udział w czasie słuchania
wszyscy (osoby w wieku 15-75 lat)
05-07.2012 06-08.2012 07-09.2012
RMF FM 24,8%   25,1% 25,3%
Radio Zet 15,6% 15,2% 14,8%
PR1 11,8% 12,6% 12,9%
PR3 8,6% 8,7% 8,5%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 05-07.2012, 06-08.2012, 07-09.2012; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 21080, 21056, 21048.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »