RMF FM liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia12/02/2013
Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie w tej grupie docelowej 28,3% – to o ponad 10 punktów procentowych więcej niż następna w rankingu stacja ogólnopolska.
Osoby w wieku 16-49 lat |
||
Udział w czasie słuchania | Zasięg dzienny | |
RMF FM | 28,3% | 33,1% |
Radio Zet | 17,4% | 22,6% |
PR1 | 7,5% | 7,8% |
PR3 | 4,2% | 5,8% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 11.2012-01.2013; TG: wiek: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12684.
Prawie 4 miliony kierowców każdego dnia słucha RMF FM
Ponad 85,1% słuchaczy RMF FM posiada samochód w gospodarstwie domowym. Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC radio, RMF FM jest także liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich pod względem wyników wśród kierowców. Każdego dnia RMF FM towarzyszy 3,9 miliona Polakom podczas podróży samochodem. To o 55,5% słuchaczy więcej, niż wynik następnej w rankingu stacji ogólnopolskiej.
Liczba słuchaczy w samochodzie |
|
RMF FM | 3 872 000 |
Radio Zet | 2 490 000 |
PR3 | 985 000 |
PR1 | 583 000 |
Źródło: Radio Track MillwardBrown SMG/KRC; 11.2012-01.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg w kwadransach; miejsce słuchania: w samochodzie; próba: 21052.