RMF FM liderem słuchalności wśród osób „na stanowiskach”11/03/2013
Każdego dnia 32,0% przedstawicieli tych grup zawodowych wybiera RMF FM. To o 1/3 więcej niż wynosi zasięg dzienny następnej w rankingu stacji ogólnopolskiej.
zasięg dzienny osoby "na stanowiskach |
|
---|---|
RMF FM | 32,0% |
Radio Zet | 23,9% |
PR3 | 14,4% |
PR1 | 9,3% |
Źródło: Radio Track MillwardBrown SMG/KRC; 12.2012-02.2013; TG: sytuacja zawodowa: dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi, właściciele firm; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba: 8805.
Radio RMF FM cieszy się niesłabnącą popularnością wśród osób o ustabilizowanej sytuacji materialnej i zawodowej. 71% słuchaczy stacji to osoby pracujące, zaś 81% spośród nich bardzo dobrze lub dobrze ocenia swoją sytuację materialną.
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC Radio RMF FM jest niezmiennie zdecydowanym liderem słuchalności wśród osób w wieku 16-49 lat. Każdego dnia 1/3 Polaków w tym wieku wybiera właśnie RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie w tej grupie docelowej 28,0%.
Osoby w wieku 16-49 lat | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 28,0% | 33,6% |
Radio Zet | 16,5% | 22,2% |
PR3 | 7,5% | 7,7% |
PR1 | 3,8% | 5,6% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 12.2012-02.2013; TG: wiek: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12879.