Udział w rynku RMF FM większy niż dwóch kolejnych stacji łącznie13/05/2013
Wynik RMF FM jest o 69% lepszy niż udział w czasie słuchania następnej w rankingu stacji radiowej. Dodatkowo udział w czasie słuchania RMF FM jest wyższy niż łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich.
Udział w czasie słuchania (ogół badanych) | |||
---|---|---|---|
12.2012-02.2013 | 01-03.2013 | 02-04.2013 | |
RMF FM | 24,2% | 25,5% | 26,4% |
Radio Zet | 15,2% | 15,0% | 15,6% |
PR1 | 10,2% | 10,1% | 10,3% |
PR3 | 7,5% | 7,4% | 7,2% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 21058, 21053, 21048
Z badań Instytutu Millward Brown wynika, że wyraźnie wzrasta również liczba słuchaczy Radia RMF FM. Według najnowszej fali badań Radio Track każdego dnia RMF FM słucha 29,5% Polaków. Wzrosty zasięgu dziennego stacji są szczególnie widoczne w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Systematyczny wzrost zasięgu dziennego dotyczy osób zajmujących decyzyjne stanowiska w przedsiębiorstwach oraz osób o stabilnej sytuacji materialnej.
Zasięg dzienny | |||
---|---|---|---|
12.2012-02.2013 | 01-03.2013 | 02-04.2013 | |
16-49 lat | 33,6% | 34,5% | 35,3% |
osoby na kierowniczych stanowisakch | 34,3% | 35,7% | 37,2% |
osoby w gospodarstwie z dochodem pow. 3000 zł | 31,9% | 32,8% | 33,7% |
wszyscy respondenci | 27,9% | 28,7% | 29,5% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; TG: wiek: 16-49 lat, osoby kierujące pracą innych osób, miesięczny dochód gospodarstwa powyżej 3000 zł, ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 12879, 12772, 12769, 4636, 4554, 4544, 9500, 9351, 9389, 21058, 21053, 21048