RMF FM zyskuje wśród zamożnych, na kierowniczych stanowiskach10/09/2013
Według najnowszej fali badania Radio Track każdego dnia RMF FM dociera już do 38,6% odbiorców w tej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie docelowej. W efekcie dynamicznych wzrostów zasięgu dziennego, dystans pomiędzy RMF FM a innymi stacjami ogólnopolskimi wyraźnie wzrósł.
Osoby kierujące pracą innych o wysokich dochodach zasięg dzienny |
|||
---|---|---|---|
04-06.2013 | 05-07.2013 | 06-08.2013 | |
RMF FM | 35,1% | 35,8% | 38,6% |
Radio Zet | 24,7% | 25,5% | 25,0% |
PR3 | 21,7% | 22,6% | 20,5% |
PR1 | 9,0% | 8,3% | 8,4% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04-06.2013, 05-07.2013, 06.08.2013; TG: osoby kierujące pracą innych osób o miesięcznym łącznym dochodzie gospodarstwa domowego powyżej 5000 złotych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 1781, 1800, 1836. |
Radio RMF FM jest niekwestionowanych liderem rankingu ogólnopolskich stacji radiowych w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown stacji każdego dnia słucha 35,3% osób w tej grupie odbiorców. Udział w czasie słuchania RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi obecnie 28,4%, co oznacza że wynik Radia RMF FM w tej grupie docelowej jest wyższy niż łączny udział w czasie słuchania 3 kolejnych stacji ogólnopolskich!