Rekordowy udział w czasie słuchania RMF Classic!10/10/2013
RMF Classic z kwartału na kwartał systematycznie zyskuje pod względem zasięgu dziennego. Każdego dnia stacji słucha 464 tysiące osób w całej Polsce. To o 4,0% więcej niż w poprzednim kwartale i o 9,2% więcej niż na początku 2013 roku.
Ewolucja wyników RMF Classic | |||
1Q 2012 | 2Q 2013 | 3Q 2013 | |
udział w czasie słuchania | 0,9% | 0,9% | 1,0% |
zasięg dzienny | 425 000 | 446 000 | 464 000 |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 01-03.2013, 04-06.2013, 07-09.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba (odpowiednio): 21053, 21035, 21037. |
Podczas wakacji wzrastało zainteresowanie serwisem Internetowym radia RMF Classic. We wrześniu strona rmfclassic.pl odnotowała rekordowy wynik – prawie 129 tysięcy unikalnych użytkowników. Liczba odsłon serwisu we wrześniu wynosiła 396 tysięcy. Rekordowe zainteresowanie serwisem internetowym oraz wysokie wakacyjne wyniki RMF Classic to w znacznej mierze efekt zainteresowania obchodzonymi podczas wakacji 10. urodzinami stacji oraz ogromną popularnością 6. edycji Festiwalu Muzyki Filmowej.
Dzięki rozmachowi, międzynarodowej promocji i udziałowi znakomitych gości Festiwal, organizowany przez Krakowskie Biuro Festiwalowe oraz RMF Classic, staje się rozpoznawalną marką nie tylko w Polsce, ale również w Europie, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Ewolucja oglądalności serwisu rmfclassic.pl | |||
07.2013 | 08.2013 | 09.2013 | |
liczba unikalnych użytkowników | 75 164 | 78 084 | 128 587 |
Źródło: audyt site-centric GemiusTraffic, Gemius SA |
Stacja muzyczna RMF Classic jest obecna już w 19 miastach Polski. Można jej także słuchać poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. RMF Classic przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii.