RMF FM zdecydowanie dystansuje pozostałe stacje ogólnopolskie10/12/2013
Radio RMF FM jest najchętniej wybieraną ogólnopolską stacją radiową wśród osób z prestiżowych grup zawodowych. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown każdego dnia stacji słucha 32,4% przedsiębiorców, osób na kierowniczych stanowiskach i przedstawicieli wolnych zawodów.
Zasięg dzienny RMF FM w tej grupie słuchaczy poprawia się, tracą natomiast pozostałe, uwzględnione w rankingu stacje ogólnopolskie.
Przedstawiciele prestiżowych grup zawodowych | |||
---|---|---|---|
07-09.2013 | 08-10.2013 | 09-11.2013 | |
RMF FM | 31,4% | 31,9% | 32,4% |
Radio Zet | 23,0% | 23,3% | 22,3% |
PR3 | 17,5% | 17,9% | 17,4% |
PR1 | 10,8% | 10,6% | 9,8% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 07.2013-09.2013, 08.2013-10.2013, 09.2013-11.2013; TG: sytuacja zawodowa: dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 5759, 5740, 5828. |
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM jest niekwestionowanych liderem słuchalności w rankingu ogólnopolskich stacji radiowych. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie 23,9%.
Każdego dnia Radio RMF FM dociera do 28,2% Polaków. To zdecydowanie więcej słuchaczy niż wynik następnej stacji w rankingu.
Ogół badanych | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 23,9% | 28,2% |
Radio Zet | 14,9% | 19,1% |
PR1 | 10,3% | 11,0% |
PR3 | 7,5% | 7,5% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 09.2013-11.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21 058. |