Grupa RMF ogłasza cenniki wiosenne22/01/2014
Grupa RMF podjęła decyzję o korekcie cen wskutek utrzymującego się na wysokim poziomie popytu na reklamę w należących do niej rozgłośniach i dobrych perspektyw dla rynku w nadchodzącym okresie.
W 2013 roku, mimo sezonowych wahań, radio RMF FM umocniło się na pozycji lidera wśród ogólnopolskich stacji radiowych. Stacja zanotowała większy zasięg (34,6%) i udział w czasie słuchania (28,3%) w komercyjnej grupie słuchaczy niż trzy kolejne stacje konkurencyjne razem wzięte (wg Radio Track, Millward Brown; 01-12.2013; TG: osoby w wieku 16-49 lat).
Wiosną 2014 r. średnia cena w najpopularniejszej stacji radiowej w Polsce wzrośnie o 4,6% i będzie wynosić 7 162 zł (obecnie 6 847 zł). Cenniki sieci 23 stacji RMF MAXXX oraz nadającej w 19 miastach kraju stacji RMF Classic zmienią się średnio o 4,4%.Tym samym korekcie ulegną cenniki pakietów RMF 3D (+4,5%), RMF na MAXXXa (+4,6%) i RMF z Klasą (+4,6%).
Uzupełnienie kampanii w RMF FM o sieci RMF MAXXX i RMF Classic pozwala na uzyskanie atrakcyjnych kosztów dotarcia w ofercie pakietowej. Średni CPP wiodącego pakietu RMF 3D w targecie 16-49 dla pasma 6-20 wynosi 1700 zł.