Niższe ceny stacji Grupy RMF na lato20/05/2014
„Dokonaliśmy korekty naszych cenników na okres letni. W wakacje większość reklamodawców ogranicza swoją aktywność reklamową, stąd chcemy mieć dla nich jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę. Ta obniżka i rosnąca słuchalność z początku 2014 roku zapewnią naszym klientom bardzo korzystne warunki. Zwłaszcza w sytuacji, kiedy konkurencja podnosi ceny” – komentuje zmiany w cennikach Grupy RMF Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży.
Zmodyfikowane zostały ceny w wybranych pasmach RMF FM, RMF MAXXX oraz RMF Classic. Latem 2014 roku średnia cena w najpopularniejszej stacji radiowej w Polsce spadnie średnio o 1,0% i będzie wynosić 7 089 zł (obecnie 7 162 zł). Zmiany dotyczyły wybranych pasm porannych i wieczornych w dni powszednie oraz w większym zakresie weekendów (w niedzielę obniżka o 4,7%). Cenniki sieciowe 23 stacji RMF MAXXX oraz nadającej w 19 miastach kraju stacji RMF Classic skorygowano w mniejszym zakresie.
Tym samym zmianie ulegną cenniki pakietów RMF 3D (-0,9%), RMF na MAXXXa (-0,9%) i RMF z Klasą (-1,1%). Średni CPP wiodącego pakietu RMF 3D w targecie 16-49 dla pasma 6-20 wynosi 1635 zł.
W kolejnych falach 2014 roku systematycznie zwiększa się słuchalność radia RMF FM, którego udział w czasie słuchania wzrósł o 11% na przestrzeni ostatnich trzech fal. W okresie luty-kwiecień 2014 stacja zanotowała wyższy udział w czasie słuchania (28,4%) w komercyjnej grupie słuchaczy, niż trzy kolejne stacje konkurencyjne razem wzięte przy zasięgu dziennym na poziomie 33% (wg Radio Track, Millward Brown; 02-04.2014; TG: osoby w wieku 16-49 lat).