Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Nowe cenniki Grupy RMF na okres jesienny
21/07/2014

Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów na okres od 1.09.2014 r. do 4.01.2015 r. na 6 tygodni przed ich wprowadzeniem.

Wysoką skuteczność naszych stacji w docieraniu do szerokich grup docelowych potwierdza większość naszych Klientów. W czwartym kwartale Klienci wykorzystujący radio w komunikacji reklamowej tradycyjnie odznaczają się najwyższą aktywnością. Na wakacje obniżyliśmy cennik, natomiast na okres jesienny zakładamy niewielkie podniesienie cen naszych produktów. Wobec relatywnie znaczących podwyżek cen ogłoszonych niedawno przez konkurencyjnych nadawców, utrzymujemy naszą ofertę na atrakcyjnym poziomie kosztowym, przy wysokich wynikach słuchalności” - komentuje Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Zwiększa się słuchalność radia RMF FM, którego udział w czasie słuchania wzrósł o 4,8% w okresie kwiecień-czerwiec 2014 r. w porównaniu z falą styczeń-marzec 2014 r. W komercyjnej grupie słuchaczy stacja notuje zasięg dzienny na poziomie 33%, gromadząc przed odbiornikami o 2 mln więcej słuchaczy niż kolejna stacja w rankingu (wg Radio Track, Millward Brown; 04-06.2014; TG: osoby w wieku 16-49 lat, N 12 316).

Zmianie uległy ceny RMF FM, RMF MAXXX oraz RMF Classic. W porównaniu z cennikiem wiosennym, jesienią 2014 r. średnia cena w najpopularniejszej stacji radiowej w Polsce wzrośnie średnio o 3,8% i będzie wynosić 7 432 zł. Cenniki sieciowe 23 stacji RMF MAXXX oraz nadającej w 19 miastach sieci RMF Classic skorygowano odpowiednio o 4,3% i 2,5%.

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach, zmianie ulegną również cenniki pakietów RMF 3D (+3,7% w porównaniu z cennikiem wiosennym), RMF na MAXXXa (+3,9%) i RMF z Klasą (+3,6%). Średni koszt CPP wiodącego pakietu RMF 3D w targecie 16-49 lat, dla pasma 6-20 wynosi 1 717 zł.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »