Grupa RMF kończy sprzedaż reklam w pakiecie Classic PiN06/10/2014

Pakiet Classic PiN funkcjonował na rynku od 2010 roku. Obecnie Grupa RMF oferuje dwa produkty premium: RMF Classic, radio nadające w 19 największych miastach Polski i pakiet RMF z Klasą, obejmujący RMF FM i RMF Classic.
RMF Classic jest słuchane codziennie przez 0,5 mln osób, a każdego tygodnia – przez 3,5 mln. Średnio każdy ze słuchaczy spędza ze stacją ponad 2 godziny dziennie. Jedną z flagowych audycji RMF Classic jest „Lista Przebojów Muzyki Filmowej”, której 4. edycji ruszyła 5 października. Od tego sezonu, program nadawany jest o nowej porze – w niedziele o godz. 18:00.
Już wkrótce, po ograniczeniu zasięgu Radia Zet Chilli do trzech miast, RMF Classic pozostanie jedyną upmarketową muzyczną stacją ponadregionalną w Polsce, adresowaną do osób dobrze wykształconych, lepiej zarabiających, na prestiżowych stanowiskach, mieszkańców wielkich miast.
Dane: Radio Track, Millward Brown, 06-08.2014