POTENCJAŁ MIASTA. Zielona Góra to ponad 100 tysięcy mieszkańców, z czego blisko 2/3 w wieku produkcyjnym. Dodatkowo każdego roku miasto odwiedza ponad 50 tys. turystów, a uczy się tu ponad 13 tys. studentów. To wszystko potencjalni klienci Twojej firmy, konsumenci Twoich produktów czy usług.
OFERTA REKLAMOWA. Lokalne radio to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do lokalnej społeczności, turystów i studentów. RMF MAXX zagwarantuje, że o Twojej ofercie usłyszą mieszkańcy regionu. Doradcy w lokalnym biurze reklamy mogą zaoferować tradycyjne kampanie spotowe, sponsoringi, konkursy czy lokowanie produktu.
ZASIĘG TECHNICZNY. RMF MAXX Zielona Góra nadaje na częstotliwości 101,7 FM, a w zasięgu technicznym stacji znajdują się mieszkańcy m.in. Zielonej Góry, Sulechowa, Nowej Soli czy Czerwińska. W maju 2015 roku uruchomiony został drugi nadajnik stacji, pracujący na fali 94,9 FM, dzięki któremu rozgłośnia objęła zasięgiem kolejne miejscowości: Gorzów Wielkopolski, Bogdaniec, Deszczno i Kłodawę.
SŁUCHALNOŚĆ. RMF MAXX to jedna z największych stacji radiowych regionu - każdego tygodnia gromadzi przed odbiornikami ponad 270 tys. słuchaczy. Przeciętnie każdy z naszych słuchaczy spędza z rozgłośnią ponad 2 godziny dziennie. W samej Zielonej Górze rozgłośni słucha co trzeci mieszkaniec miasta.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX LUBUSKIE zaczęło nadawać w Zielonej Górze na 101,7 FM w lutym 2006 roku kontynuując tradycję radia lokalnego emitującego program na tej częstotliwości od 2002 roku. Rozgłośnia stała się 7. stacją sieci RMF MAXX, która obecnie skupia ponad 20 lokalnych radiostacji dysponujących blisko 40 nadajnikami. W maju 2015 roku uruchomiony został nadajnik w Gorzowie Wielkopolskim, dzięki czemu stacja stała się radiem regionalnym, adresującym swój program do mieszkańców całego województwa lubuskiego.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: fotolia.com