Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

RMF FM - najczęściej słuchane radio w samochodzie
09/12/2010

Codziennie blisko 4,6 mln słuchaczy jadących samochodem wybiera radio RMF FM – wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

Codziennie blisko 4,6 mln słuchaczy jadących samochodem wybiera RMF FM – wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

Słuchalność radia w samochodzie ma szczególne znaczenie dla reklamodawców poszukujących kontaktu z konsumentami w drodze na zakupy. To właśnie radio jest często medium ostatniego kontaktu przed podjęciem decyzji o wyborze produktu.

RMF FM jest najczęściej słuchaną stacją w porze zakupowej: w dni powszednie w godzinach 15:00-18:00 ponad 4,6 mln Polaków słucha radia RMF FM. W sobotę w godzinach 10:00-13:00 stacja przyciąga ponad 4 mln odbiorców.
 

  W samochodzie W domu W pracy W innym miejscu
Zasięg dzienny
Radio RMF FM
4 574 000 4 796 000 1 783 000 666 000
Radio Zet 2 797 000 3 531 000 1 179 000 477 000
Trójka 1 137 000 1 656 000 365 000 85 000
Jedynka 563 000 3 756 000 316 000 168 000

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, zasięg dzienny, 2010.09-11, ogół badanych, próba: 21005.

W ogólnopolskim rankingu słuchalności prowadzi Radio RMF FM, z udziałem wynoszącym 26,8 procent (wzrost o 1,4 p. proc. w porównaniu wyniku sprzed roku), zwiększając przewagę nad konkurencją do 10,5 p. proc. Udział drugiej stacji w rankingu, Radia Zet, wynosi obecnie 16,3 procent, natomiast Program I Polskiego Radia notuje wynik na poziomie 13 procent.

  09-11.2009 09-11.2010
Udział w rynku
Radio RMF FM 25.4% 26.8%
Radio Zet 15.9% 16.3%
Jedynka 12.3% 13.0%
Trójka 7.0% 7.6%
Dwójka 0.7% 0.7%
Czwórka 0.2% 0.3%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, udział w czasie słuchania, ogół badanych, próba odpowiednio: 21120, 21005.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »