RMF FM jedną z najsilniejszych marek w Polsce26/10/2010
RMF FM jest najwyżej ocenianą stacją radiową (następna stacja zajęła dopiero 44. miejsce) i drugim medium w Polsce, po TVN.
W tegorocznym badaniu BrandAsset Valuator w Polsce przebadano 1294 marki z 95 kategorii. Na zlecenie BAV Consulting badanie przeprowadziła agencja Millward Brown SMG/KRC, metodą face to face + self-completion na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej dla populacji 18–69 lat.
Prowadzone od 17 lat badanie BrandAsset Valuator ma charakter globalny: objęło 44 tysiące marek, na jego potrzeby ankietowanych było 700 tysięcy osób na całym świecie.
Projekt badawczy BrandAsset™ Valuator – z którego pochodzą wyniki – powstał w 1993 r. jako światowe badanie opinii konsumenckich i innowacyjne narzędzie mierzące kondycję i wartość marek. Jest autorskim, największym projektem badawczym agencji Young & Rubicam i stanowi podręcznikowy kanon współczesnego marketingu.
RMF FM
Radio RMF FM jest liderem słuchalności w Polsce, z udziałem w rynku wynoszącym 27,7 proc. i zasięgiem dziennym 32,8 proc. Wśród reprezentantów najbardziej prestiżowych zawodów – dyrektorów, przedstawicieli wolnych zawodów, pracowników umysłowych i właścicieli firm – zasięg dzienny radia RMF FM wynosi 37,9 proc.
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 07-09.2010, próba odpowiednio: 21016, 8303.