RMF FM umacnia się na pozycji lidera słuchalności w Polsce12/10/2015
Udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta, dzięki czemu stacja umacnia się na pozycji lidera w rankingu słuchalności. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM wynosi obecnie 24,9% i wyraźnie poprawił się w porównaniu do poprzednich fal badania. Jest to wynik wyższy od kolejnej stacji w rankingu o ponad 11 punktów.
Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich | |||
---|---|---|---|
05-07.2015 | 06-08.2015 | 07-09.2015 | |
RMF FM | 24,2% | 24,7% | 24,9% |
Radio ZET | 13,6% | 13,7% | 13,8% |
PR1 | 9,8% | 9,7% | 9,6% |
PR3 | 7,9% | 7,7% | 7,9% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 05-07.2015, 06-08.2015, 07-09.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 20972, 20967, 20938. |
Radio RMF FM zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie 27,6%. Przewaga nad konkurencją jest niepodważalna – udział w czasie słuchania RMF FM w komercyjnej grupie słuchaczy jest wyższy niż łączny wynik trzech kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu. Zasięg dzienny wśród osób w wieku 16-49 lat to 33,6% – oznacza to, że każdego dnia stacji słucha 1/3 słuchaczy w tej grupie wiekowej.
Ranking stacji ogólnopolskich w grupie wiekowej 16-49 lat | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 27,6% | 33,6% |
Radio Zet | 14,2% | 21,5% |
PR3 | 7,6% | 8,1% |
PR1 | 4,1% | 5,5% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 07-09.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12401 |