Grupa RMF na czele rynku reklamy radiowej w Polsce27/05/2010
Reklamodawcy doceniają atrakcyjną ofertę handlową naszej Grupy. W kwietniu 2010, wartość reklam w RMF FM wzrosła o 39%, w RMF MAXXX o 59% a w RMF Classic o ponad 60% w stosunku do kwietnia 2009.
Wobec spadków przychodów, odnotowanych przez większość stacji i sieci konkurencyjnych, Grupa RMF z blisko 34% udziałem w rynku zajmuje pozycję lidera na radiowym rynku reklamy, zdecydowanie wyprzedzając grupę stacji Eurozet (24,7%).
W ciągu czterech miesięcy bieżącego roku wzrost nakładów na reklamę w Grupie RMF był równie imponujący, co w analogicznym okresem roku 2009.
\W okresie styczeń-kwiecień 2010 wartość wydatków reklamowych w stacjach RMF FM, RMF MAXXX oraz RMF Classic wzrosła łącznie o blisko 37%.
Wynik ten plasuje stacje Grupy RMF na czele rynku reklamy radiowej w Polsce.