Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Pięciu największych polskich nadawców radiowych razem w projekcie „I love radio”
23/03/2017

11 kwietnia br. z okazji Dnia Radia wystartuje ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.

Startuje projekt "I love radio"

Akcja jest częścią długofalowego projektu „I love radio”, w ramach którego realizowane będą działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów: zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych.

„I love radio” to odpowiedź na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość rynkową. W dobie konkurencyjnych nowych mediów cyfrowych, działania podejmowane w ramach projektu, mają przypominać o zaletach radia, jego ważnej roli w społeczeństwie oraz skuteczności radia jako medium reklamowe.

Projektowi towarzyszy kampania promocyjna w mediach własnych tj. na antenach radiowych i kanałach mediów społecznościowych wszystkich zaangażowanych nadawców oraz kampania informacyjna skierowana do ogólnopolskich mediów branżowych i opiniotwórczych.

Dzień Radia w Polsce:

Polskie święto obchodzone corocznie 11 kwietnia. Jego celem jest podkreślenie roli radia
w codziennym życiu społeczeństwa.

Dzień 11 kwietnia upamiętnia datę uchwalenia przez Stowarzyszenie Radiotechników Polskich pierwszego dokumentu pt. „Opinia zarządu SRP w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej” w 1923 roku. Dwa lata później, 1 lutego rozpoczęła nadawanie oficjalna stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie.

Natomiast pierwsza na świecie stacja radiofoniczna została uruchomiona 2 listopada 1920 roku w Pittsburghu w Stanach Zjednoczonych.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »