Reklama audio, to nadal nowość na rynku reklamy online. Format ten daje możliwość emisji reklamy dźwiękowej w środowisku audio online. Dzięki temu spoty klienta mogą zostać wyemitowane w serwisach streamingowych, w radiu online lub przy podcastach, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem zarówno użytkowników jak i reklamodawców.
- Najdynamiczniej rosnący segment runku digital – roczna dynamika wzrostu konsumpcji kontentu audio wynosi 15%.
- Możliwość emisji kampanii realizowanych w oparciu o najpopularniejsze formaty audio: pre-rolle (emisja spotu przed rozpoczęciem streamu) oraz mid-rolle (emisja spotu w trakcie trwania streamu audio).
Kampanie audio realizowane są na platformie RMF ON:
- w wersji desktopowej serwisu,
- w wersji mobilnej,
- w aplikacji mobilnej.
Spoty Klientów mogą być emitowane przy wybranym kontencie audio:
- stacje FM,
- stacje online,
- podcasty (wyłącznie w formie pre-rolli).