Dzięki RMF SEO Twoja strona będzie wyświetlała się w Google częściej, wyżej i na większą liczbę różnego rodzaju zapytań. Tym samym jesteś w stanie dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów Twojego produktu lub usługi.
Czy wiesz, że aż 83% ludzi, poszukując konkretnych produktów i usług, wpisuje w wyszukiwarce Google frazy składające się z co najmniej 2 wyrazów lub więcej? To znaczy, że liczba możliwych wariantów zapytań znacząco wzrasta. Konsumenci dobrze wiedzą, czego szukają, bardzo często wpisują konkretne nazwy produktów, składające się właśnie z wielu wyrazów.
Już nie wystarczy być widocznym przy prostych słowach kluczowych i ich kombinacjach. W prowadzeniu strony internetowej trzeba uwzględniać szerokie spektrum możliwych zapytań potencjalnych klientów, by mogli łatwo trafić na Twoją stronę.
Nasze doświadczenie oraz dostęp do unikatowej technologii w ramach międzynarodowej Grupy Bauer, której jesteśmy częścią, pozwala nam korzystać z wiedzy dotyczącej SEO nowej generacji, która pozwala monitorować tego typu złożone zapytania.