RMF Digital przeprowadziło dotychczas wiele niestandardowych akcji i kampanii dla największych Klientów. Są wśród nich m.in. Orlen, Media Expert czy Kler. Przeczytaj, jakie zaoferowaliśmy rozwiązania i jakie przyniosły efekty.
FABRYKA DOBRYCH MATERACY – zbudować świadomość marki i podnieść sprzedaż
Firma FDM – Fabryka Dobrych Materacy, od prawie dekady nieprzerwanie rozwija się jako producent materacy, podbijając rynek Polski oraz rynki europejskie. Będąc świadomym jakości swojego produktu i jego konkurencyjności firma FDM postanowiła postawić na dalszy rozwój.
Czytaj więcej »inFakt
inFakt, innowacyjna firma księgowo-technologiczna, która dostarcza przedsiębiorcom autorską aplikację do prowadzenia księgowości wraz z profesjonalną obsługą księgową, planowała kontynuację i poszerzenie kampanii nastawionej na zwiększenie świadomości marki wykorzystując kanały online i offline, inFakt chciał dotrzeć do przedsiębiorców i kadry zarządzającej na niższych etapach lejka marketing…
Czytaj więcej »Wakacje.pl – przedłużamy wakacje
Portal Wakacje.pl postanowił w 2021 roku promować wyjazdy wakacyjne nie tylko w tradycyjnym okresie letnim, ale też po sezonie. Dlatego w połowie września rozpoczął miesięczną kampanię reklamową na stronach rmf.fm, wykorzystując partnerstwo Tematu Tygodnia. Wyniki były o blisko 40% wyższe od zakładanych.
Czytaj więcej »mBank Nowe Horyzonty
Grupa RMF zrealizowała trwającą blisko dwa miesiące akcję specjalną dla marki mBank mającą na celu promocję Festiwalu Nowe Horyzonty we Wrocławiu, której bank jest głównym partnerem. Kampania obejmowała zarówno działania antenowe w stacjach radiowych, jak i szereg aktywności internetowych przygotowanych przez RMF Digital, w efekcie których wygenerowano ponad 0,5 mln odsłon z logo mBank.
Czytaj więcej »Podcasty jako platforma promująca zieloną energię w kampanii PGE Baltica
Podcasty mogą być nie tylko świetnym kanałem promocyjnym i reklamowym, ale też i edukacyjnym. Podcasty jako medium informacyjne wykorzystała PGE Baltica w trakcie swojej kampanii promującej tematykę morskiej energetyki wiatrowej i szerzącej wiedze o produkcji zielonej energii elektrycznej z bałtyckiego wiatru. Seria "Łowcy wiatru" cieszyła się bardzo dużą popularnością wśród słuchaczy, zarów…
Czytaj więcej »FILMBOX: Promocja pakietu płatnego oraz premiery filmu przy użyciu content marketingu i podcastu audio
Kino Polska TV zdecydowało się na kampanię digitalową w kanałach oferowanych przez Grupę RMF, by promować premierę filmu "Bohemian Rhapsody" w kanale telewizyjnym FilmBox Premium HD i na platformie FilmBox+. Wykorzystano content marketing i podcasty wsparte promocją redakcyjną oraz formatami display i audio.
Czytaj więcej »Oryginalny sponsoring podcastów w kampanii dla marki Motorola
Grupa RMF i RMF Digital przygotowały dla firmy Motorola niestandardową kampanię online, w ramach której promowany był nowy smartfon Motorola edge 30 neo. Po raz pierwszy wykorzystano w niej sponsoring podcastów redakcyjnych RMF FM, w ramach których to prowadzący zapowiadają sponsora odcinka. Łączna realizacja odsłuchań była o 15% wyższa od pierwotnie zakładanych estymacji.
Czytaj więcej »ING Bank Śląski - dla przedsiębiorców
ING Bank Śląski SA w swojej lutowej kampanii przetestował nowe narzędzie jakim jest programmatic audio. Kampania na platformie RMFon.pl osiągnęła satysfakcjonujące dla klienta efekty – ponad 90% spotów zostało wysłuchanych od początku do końca.
Czytaj więcej »Geotargetowana kampania formatu audio online na platformie muzycznej RMFON
Promocja sklepiku Nestle przy ulicy Domaniewskiej 32 w Warszawie, który jest jedynym firmowym sklepem marki na mapie Warszawy. Poinformowanie o ofercie i promocjach świątecznych przed Bożym Narodzeniem. Kampania zawężona do Warszawy ze względu na lokalizację punktu.
Czytaj więcej »Kobiecość to ja - Gatta
Grupa RMF i RMF Digital przygotowały kompleksowe działania radiowo-digitalowe w ramach kampanii marki Gatta "Kobiecość to ja". Dzięki niestandardowej obecności brandu w eterze i Internecie, przekaz w radiu dotarł do 5,5 mln osób w tym 2,6 mln słuchaczek, a gwarancja ruchu w Internecie została wykonana w 133%.
Czytaj więcej »Precyzyjnie targetowana kampania skutecznie zwiększyła zainteresowanie usługami lokalnego gabinetu fizjoterapeutycznego HTH Clinic
Grupa RMF przeprowadziła akcję opartą o targetowane działania digitalowe i lokalną kampanię radiową dla klienta z branży zdrowia – gabinetu fizjoterapeutycznego na warszawskim Ursynowie HTH Clinic. W jej efekcie dwukrotnie wzrosła liczba odwiedzin na stronie gabinetu i o 1/3 wzrosła liczba odwiedzin z wyszukiwarki Google. Efekty te utrzymywały się nawet po zakończeniu działań reklamowych.
Czytaj więcej »DECATHLON ZGORZELEC: mały budżet – duża i skuteczna kampania lokalna online
Grupa RMF przygotowała dla Decathlon Zgorzelec kampanię online obejmującą zarówno formaty display’owe jak i audio. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, reklamodawca był w stanie dotrzeć do swoich potencjalnych, lokalnych klientów i szeroko wypromować zimową wyprzedaż. Skorzystał też z efektu aureoli, dzięki emisji pre-rolli i mid-rolli w ogólnopolskim radiu RMF …
Czytaj więcej »Książka "Tajne życie. Kobieta w służbie CIA" - lokowanie produktu w podcaście
Podcasty produkowane specjalnie na potrzeby internetu dają bardzo szerokie możliwości reklamowe. Jednym z głównych jest lokowanie produktu, który pojawi się w sposób naturalny w treści redakcyjnej. W ten sposób na platformie RMFon.pl, w podcaście "Ameryka i ja", promowana była książka Amaryllis Fox "Tajne życie. Kobieta w służbie CIA".
Czytaj więcej »VIGANTOLETTEN MAX – różnorodne działania online jako wsparcie kampanii radiowej
Działania na stronach www Grupy RMF są idealnym uzupełnieniem akcji niestandardowych w rozgłośniach radiowych RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic. Z bardzo szerokiej oferty dostępnych form skorzystała marka Vigantoletten MAX, która w portalach i serwisach internetowych była obecna aż przez 6 tygodni trwania akcji specjalnych.
Czytaj więcej »