Business strategist with special knowledge in podcast development and monetization. Head of Podcast Business, Bauer Media Audio, charman of Swedish IAB Audio Task Force, and Swedish podcast measurement initiative Poddindex.
A digital native with a love for all thing’s tech and creative, Rob currently chairs the Audio Council of the IAB in Ireland. Rob joined Bauer Media Audio Ireland (formerly Communicorp Media) in 2017 and sits on the Senior Management team.
13 lat doświadczenia w branży i w agencji mediowej, w pracy dla klientów takich jak Unilever, Coca-Cola, Kruszwica i TVN. W Starcomie odpowiada za innowacje, poszukiwanie inspiracji z różnych obszarów, a także za niestandardowe projekty z obszaru audio@demand
Przeprowadził niezliczoną ilość wywiadów, wiele z nich z największymi gwiazdami muzyki, m.in. Edem Sheeranem, Lennym Kravitzem, czy Philem Collinsem. Na co dzień jest gospodarzem popołudniowego programu Lepsza Połowa Dnia i Poplisty w RMF FM. Można go też usłyszeć w RMF Classic Plus, gdzie opowiada o piosenkach ze świata filmu. Zakochany we wszystkim, co związane z muzyką. Twórca podcastu „Ostatnie dni legendy”, w którym odkrywa niewyjaśnione okoliczności śmierci gwiazd. Po godzinach rozwija swoje największe hobby – grę na perkusji.
W Grupie RMF odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej. Ekspert w zakresie reklamy audio online. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej. Pracował między innymi w agencji 140 Media (oficjalny przedstawiciel Twittera w Polsce), biurach reklamy Polsat Media, Polska Press. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim
W Grupie RMF (w zespole RMF Digital) odpowiedzialna za obsługę domów mediowych w zakresie reklamy digitalowej – w tym, m.in. planowanie i realizację podcastów reklamowych. Posiada 11-letnie doświadczenie w branży reklamy internetowej. Wcześniej pracowała w biurze reklamy Polsat Media, agencji 140Media (byłego Partnera reklamowego Twittera w Polsce) oraz w biurze reklamy Gazeta.pl. Absolwentka Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
W Grupie RMF zajmuje się kompleksową obsługą agencji i domów mediowych w zakresie realizacji kampanii digitalowych przede wszystkim w obszarze podcastów i rozwiązań content marketingowych. Ekspert w obszarze reklamy audio online. Aktywnie uczestniczy w działaniach grupy roboczej IAB „Content Marketing & Reklama Natywna”.