Pierwszy raz w historii rynku reklamowego najwięksi nadawcy radiowi zjednoczyli się rok temu. W tym roku akcja znów zakończyła się sukcesem. Na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie I Love Radio, w paśmie porannym, pomiędzy godziną 8:00 a 8:30, wyemitowany został charytatywny blok reklamowy. Akcja objęła łącznie 164 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, a przekaz reklamowy dotarł do ponad 7,5 mln słuchaczy*.
Tym razem inicjatywę wsparły: Media Expert, Media Markt, Polpharma, Renault, Tesco i Toyota. Każda z firm wykupiła 30-sekundowy spot-cegiełkę o wartości 20 tys. zł. Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch.
W zeszłym roku dzięki środkom od I Love Radio uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.
Blok Charytatywny był jednym z elementów obchodów Dnia Radia, które wspólnie zorganizowały stacje zrzeszone w projekcie I Love Radio. Tradycyjnie na antenach stacji można było usłyszeć specjalne wydania audycji poświęconych radiu, konkursy, zabawy, sondy uliczne oraz podejrzeć radio od kuchni. Zdjęcia oraz relacje wideo z wydarzeń antenowych będą publikowane na stronie www.iloveradio.pl.
I Love Radio to wspólna akcja pięciu największych nadawców radiowych, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. Projekt realizowany jest wspólnie przez największe, na co dzień konkurujące ze sobą grupy radiowe: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio.