RMF FM to nieprzerwanie od wielu lat lider radiowego rynku w Polsce. Tę najchętniej słuchaną stację w kraju włącza codziennie blisko 8 mln osób. Zasięg tygodniowy to już prawie 17,5 mln, co oznacza, że 2/3 Polaków w wieku 15-75 lat włącza RMF FM przynajmniej raz w tygodniu.
RMF MAXX
RMF MAXX to najdynamiczniej rozwijająca się grupa stacji lokalnych, skierowanych do osób w wieku 18-34 lata. Sieć stacji RMF MAXX prezentuje program muzyczny w formacie CHR (Contemporary Hit Radio).
Obecnie sieć RMF MAXX liczy 23 stacje.
Kampania reklamowa w RMF MAXX gwarantuje skuteczne dotarcie do odbiorców z miast i obszarów podmiejskich, ludzi aktywnych, ciekawych świata, otwartych na nowe trendy, dynamicznych i dysponujących dużą siłą nabywczą.
RMF Classic
RMF Classic to intrygujące połączenie muzyki i dobrego smaku z najnowszymi informacjami ze świata sztuki, designu i nowych technologii. Dzięki starannie dobranemu repertuarowi muzyki filmowej i klasycznej, wiarygodnym serwisom informacyjnym i tematycznej różnorodności pasm programowych, stacja przyciąga grono lojalnych słuchaczy.
Stacja jest obecna w 21 największych miastach. Adresuje swój program do słuchaczy dojrzałych i wymagających. Ponad połowa należy do core targetu stacji – jest w wieku 30-54 lata. Odbiorcy RMF Classic to osoby zamożne, mieszkające w dużych miastach i aglomeracjach, wykształcone, pracujące na prestiżowych stanowiskach.
Grupa RMF
Grupa RMF jest największą grupą radiową w Polsce, codziennie rozgłośnie nadające pod markami RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic i Radio GRA gromadzą blisko 10 mln słuchaczy.