Największa rozgłośnia radiowa w Polsce; adresuje swój program do osób w wieku 25-39 lat.
Grupa 22 stacji lokalnych i regionalnych adresujących swój program do osób w wieku 18-34 lata.
Ponadregionalne radio jest w 21 miastach kraju; grupę docelową stanowią osoby w wieku 30-54 lat.
Zasięgowe pakiety Grupy RMF gwarantują niezwykle atrakcyjne koszty dotarcia z przekazem do większości grup celowych.
Power FM, łaczący stacje RMF 3D i Audytorium 17 Premium, to największy zasięgowy pakiet na polskim rynku.
Grupa RMF oferuje możliwość emisji reklam w serwisach internetowych oraz aplikacjach mobilnych.
ogólne warunki umów Grupy RMF i poszczególnych stacji do pobrania w wersji PDF
reklama ogólnopolska w stacjach RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic
reklama lokalna w stacjach RMF MAXX, Radio GRA i RMF Classic