Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brownobecnie każdego dnia 610 tysięcy osób w całej Polsce słucha RMF Classic.
Ewolucja liczby słuchaczy RMF Classic | |||
---|---|---|---|
06-08.2015 | 07-09.2015 | 08-10.2015 | |
zasięg dzienny | 597 tys. | 604 tys. | 610 tys. |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 06-08.2015, 07-09.2015, 08-10.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba: 20967, 20938, 21017. |
RMF Classic to stacja idealnie dopasowana do potrzeb wymagającego słuchacza. Jej audytorium to bardzo atrakcyjna grupa docelowa – mieszkańcy największych miast i aglomeracji miejskich, osoby z wyższym wykształceniem, zadowolone ze swojej sytuacji materialnej. Są to przedstawiciele prestiżowych kategorii zawodowych, nierzadko wymagających wysokich kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia.
Struktura słuchaczy RMF Classic na tle ogółu badanych | |||
---|---|---|---|
struktura słuchaczy RMF Classic | struktura ogółu badanych (15-75 lat) | dopasowanie | |
Bardzo dobra lub dobra ocena sytuacji materialnej | 89,3% | 78,5% | 114 |
Dyrektorzy, prezesi, wolne zawody, specjaliści, właściciele firm | 60,7% | 32,0% | 190 |
Osoby z wyższym wykształceniem | 58,5% | 22,9% | 256 |
Mieszkańcy miast i aglomeracji powyżej 500 tys. mieszkańców |
48,4% | 19,0% | 255 |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 11.2014-10.2015; TG: słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba (odpowiednio): 2869, 83958. |
Radio RMF Classic jest obecne w 19 miastach Polski. Stacji można również słuchać poprzez platformę internetową radia online – RMFon. Posiada ona bogaty w treści i dodatkowe materiały serwis internetowy www.rmfclassic.pl. Znakiem firmowym RMF Classic jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz bogactwo tematyczne poszczególnych pasm programowych. Stacja przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, fotografii, filmu, designu czy nowych technologii.