610 tys. słuchaczy dziennie! Kolejny rekord RMF Classic

12/11/2015

Wynik RMF Classic dynamicznie wzrasta. Stacja systematycznie z miesiąca na miesiąc bije kolejne rekordy. Po raz drugi w historii zasięg dzienny RMF Classic przekroczył 600 tys.

Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brownobecnie każdego dnia 610 tysięcy osób w całej Polsce słucha RMF Classic.

Ewolucja liczby słuchaczy RMF Classic
  06-08.2015 07-09.2015 08-10.2015
zasięg dzienny 597 tys. 604 tys. 610 tys.
Źródło: Radio Track Millward Brown; 06-08.2015, 07-09.2015, 08-10.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba: 20967, 20938, 21017.

RMF Classic to stacja idealnie dopasowana do potrzeb wymagającego słuchacza. Jej audytorium to bardzo atrakcyjna grupa docelowa – mieszkańcy największych miast i aglomeracji miejskich, osoby z wyższym wykształceniem, zadowolone ze swojej sytuacji materialnej. Są to przedstawiciele prestiżowych kategorii zawodowych, nierzadko wymagających wysokich kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia.

Struktura słuchaczy RMF Classic na tle ogółu badanych
   struktura słuchaczy RMF Classic struktura ogółu badanych (15-75 lat) dopasowanie
Bardzo dobra lub dobra ocena sytuacji materialnej 89,3% 78,5% 114
Dyrektorzy, prezesi, wolne zawody, specjaliści, właściciele firm 60,7% 32,0% 190
Osoby z wyższym wykształceniem 58,5% 22,9% 256
Mieszkańcy miast i aglomeracji powyżej
500 tys. mieszkańców
48,4% 19,0% 255
Źródło: Radio Track Millward Brown; 11.2014-10.2015; TG: słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba (odpowiednio): 2869, 83958.

Radio RMF Classic jest obecne w 19 miastach Polski. Stacji można również słuchać poprzez platformę internetową radia online – RMFon. Posiada ona bogaty w treści i dodatkowe materiały serwis internetowy www.rmfclassic.pl. Znakiem firmowym RMF Classic jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz bogactwo tematyczne poszczególnych pasm programowych. Stacja przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, fotografii, filmu, designu czy nowych technologii.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY