POTENCJAŁ MIASTA. Szczecin to region o ogromnym potencjale: mieszka tu ponad 400 tys. mieszkańców, z czego blisko 2/3 jest w wieku produkcyjnym. To ogromna rzesza Twoich potencjalnych klientów: wystarczy poinformować ich o produkcie czy usłudze, a lokalne radio to jeden z najlepszych kanałów komunikacji z lokalną społecznością.
OFERTA REKLAMOWA. Doradcy handlowi w lokalnym biurze reklamy pomogą w doborze najskuteczniejszych działań oraz w sposób profesjonalny zaplanują całą kampanię. Proponujemy m.in. kampanie spotowe, sponsoringi, konkursy szyte na miarę i lokowanie produktu.
ZASIĘG TECHNICZNY. W zasięgu technicznym radia RMF MAXX Szczecin mieszka 323 tys. osób. To mieszkańcy Szczecina oraz mniejszych miast regionu: Gryfina, Goleniowa czy Polic.
SŁUCHALNOŚĆ. Każdego tygodnia radio RMF MAXX Szczecin gromadzi 228 tysięcy słuchaczy i jest jedną z najchętniej słuchanych stacji lokalnych w regionie. Każdy ze słuchaczy spędza z rozgłośnią ponad 2 godziny dziennie.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX SZCZECIN zaczęło nadawać w listopadzie 2005 roku jako jedna z pierwszych stacji tworzącej się właśnie sieci RMF MAXX. Stacja kontynuuje tradycję lokalnego radia nadającego na tej częstotliwości od 1993 roku.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: fotolia.com