POTENCJAŁ MIASTA. Łomża to blisko 70 tysięcy mieszkańców, z czego 2/3 w wieku produkcyjnym - to potencjalni klienci Twojej firmy. Najlepszym sposobem poinformowania ich o swoim produkcie lub usłudze jest kampania w radiu lokalnym - to regionalne stacje radiowe są najczęściej najbliższe lokalnej społeczności, żyją życiem mieszkańców informując ich, radzą i oferując najlepszą rozrywkę.
OFERTA REKLAMOWA. RMF MAXX, dzięki bogatemu know-how Grupy RMF, oferuje pełne spectrum działań antenowych. Profesjonalny zespół doradców w lokalnym biurze reklamy może zaoferować kampanie spotowe w podlaskiej stacji sieci oraz innych rozgłośniach nadających pod marką RMF MAXX, akcje szyte na miarę, konkursy sponsorowane czy lokowanie produktu w audycjach radiowych.
ZASIĘG TECHNICZNY. W zasięgu technicznym dwóch nadajników radia RMF MAXX Podlasie mieszka ponad 0,5 mln osób. To mieszkańcy Białegostoku i Łomży oraz wielu mniejszych miast regionu: Choroszcz, Supraśl czy Nowogród.
SŁUCHALNOŚĆ. Każdego tygodnia radio RMF MAXX Podlasie gromadzi niemal 550 tysięcy słuchaczy i jest jedną z najpopularniejszych rozgłośni lokalnych w regionie. W samym tylko dawnym woj. łomżyńskim RMF MAXX Podlasie jest słuchane każdego tygodnia przez prawie 100 tys. osób, czyli co trzeciego dorosłego mieszkańca regionu.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX PODLASIE to to jedna z najważniejszych stacji lokalnych regionu. Zaczęła nadawać w Łomży w listopadzie 2005 roku, jako jedna z pierwszych stacji sieci radiowej RMF MAXX. W 2010 roku, powielając łomżyńską częstotliwość, rozgłośnia uruchomiła swój drugi nadajnik - w Białymstoku, dzięki czemu dociera teraz również do mieszkańców stolicy województwa.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: archiwum Urzędu Miejskiego w Łomży, fotolia.com