POTENCJAŁ MIASTA. Włocławek to miasto o wyjątkowym potencjale: 115 tysięcy mieszkańców, z czego blisko 2/3 mieszkańców jest w wieku produkcyjnym. By dotrzeć do nich z informacją o Twojej usłudze lub oferowanym produkcie wystarczy skorzystać z oferty rozgłośni regionalnej RMF MAXX. Lokalne radio to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do lokalnej społeczności, turystów i studentów.
OFERTA REKLAMOWA. RMF MAXX zagwarantuje, że o Twojej ofercie usłyszą mieszkańcy regionu. Doradcy w lokalnym biurze reklamy mogą zaoferować tradycyjne kampanie spotowe, sponsoringi, konkursy czy lokowanie produktu.
ZASIĘG TECHNICZNY. RMF MAXX Włocławek nadaje na częstotliwości 89,2 FM. W zasięgu technicznym znajdują się m.in. Włocławek, Dobrzyń, Lipno czy Brześć Kujawski. Aby dotrzeć do mieszkańców tych miast, wystarczy skontaktować się z lokalnym biurem reklamy Grupy RMF, by otrzymać ofertę i dodatkowe informacje.
SŁUCHALNOŚĆ. Każdego tygodnia radio RMF MAXX Włocławek włącza blisko 120 tys. osób. Przeciętnie nasz słuchacz spędza z rozgłośnią blisko 1,5 godziny dziennie.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX WŁOCŁAWEK to jedna z najpopularniejszych rozgłośni lokalnych wśród mieszkańców miasta. Zaczęła nadawać w czerwcu 2013 roku kontynuując tradycję radia lokalnego nadającego na tej samej częstotliwości od 1993 roku. Obecnie pod marką RMF MAXX nadaje ponad 20 rozgłośni lokalnych i regionalnych w całej Polsce wykorzystując blisko 40 częstotliwości.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: fotolia.com