POTENCJAŁ MIASTA. Inowrocław, jedno z większych miast regionu, zamieszkiwany przez 75 tys. osób, a w ciągu roku odwiedzany przez blisko 10 tys. turystów. To bardzo atrakcyjny rynek zbytu, a mieszkańcy jak i odwiedzający są potencjalnymi klientami i odbiorcami lokalnych usług i produktów. To mogą być także Twoi Klienci! Wystarczy, że poinformujesz ich skutecznie o swoim produkcie lub usłudze.
OFERTA REKLAMOWA. Lokalne radio to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do lokalnej społeczności. RMF MAXX zagwarantuje, że o Twojej ofercie usłyszą mieszkańcy regionu. Oferujemy m.in. kampanie spotowe, sponsoringi, konkursy i lokowanie produktu.
ZASIĘG TECHNICZNY. W zasięgu technicznym radia RMF MAXX Inowrocław mieszka prawie 150 tys. osób. To mieszkańcy Inowrocław oraz wielu mniejszych miast regionu, m.in. Janikowa, Kruszwicy czy Strzelna. Aby do nich dotrzeć, wystarczy skontaktować się z lokalnym biurem reklamy Grupy RMF, by otrzymać ofertę i dodatkowe informacje.
SŁUCHALNOŚĆ. Każdego tygodnia radio RMF MAXX Inowrocław gromadzi 115 tysięcy słuchaczy i jest najpopularniejszą stacją lokalną w mieście. Jest też jedyną rozgłośnią oferującą w Inowrocławiu muzykę dynamiczną, współczesną, atrakcyjną zarówno dla osób młodych jak i dojrzałych.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX INOWROCŁAW to najpopularniejsza rozgłośnia lokalna wśród mieszkańców miasta i okolic. Zaczęła nadawać na fali 90,8 FM w czerwcu 2013 roku, kontynuując tradycję rozgłośni lokalnej działającej na tej częstotliwości od 1993 roku, na stałe wpisując się w medialny krajobraz regionu. Obecnie nadaje lokalne serwisy informacyjne i magazyny publicystyczne o najważniejszych wydarzeniach miasta, doniesienia z dróg i lokalną prognozę pogody. Oprócz tego - najlepszą współczesną muzykę i dużo pozycji rozrywkowych.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcie: pko/Wikipedia.org, licencja Creative Commons